Saturday, August 8, 2009

Ramadhan Al-Mubarak...

SaLaM...

Alhamdullilah... x lme lg akan tibe bln ramadhan yg mulia.....
nsb baik aku da abeskn casting concrete if x mmg penat gile wey!!!
haha sebut psl pose pas2 raye plak nsb baik aku da tempah awal bj raye huhuhu...'
if x xde bj rye r aku.... by the way da siap pon bj aku 2 hahaha...
3 pasang lg jgn jeles hehehe...
insyallah ujung thn nie aku grad.. nk melangkah ke alam br iaitu alam pekerjaan wat aku x senang duduk...
takut la nk lalui waktu interview, kne mrh ngn bos, nk mulakan perhubungan br ngn rakan sekerja... ish3....
plg aku takut... layak ke aku nie nk bergelar ENGINEER ish.....
da ar cgpa cam x bpe nk best seram wey... uhuks...
k la lg aku 2lis psl nie lg aku takut uhu....

daa~~

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates