Saturday, October 1, 2011

:: Manisnya kurma ini?? ::

Salam...

actually pe yg aku nk tulis arini xde kne mengena ngn tjk di ats ye...ahahaha..aku maen petik je hehe...

sbnrnye aku nk share pengalaman aku time praktikal latihan mengajar ritu... al-maklum la aku kn bkl lecturer bkl pendidik ngeh2...x la lame sgt pon mengajar dlm 2 bln je huhu...aku LM dkt politeknik.. x yah la aku sertakn politeknik mne ye hehe....sbnrnye..bkn senang nk jd pendidik nih...(br ko tau!!!) mcm2 bnde br yg aku blaja...tp plg berkesan kt jiwa dan raga aku nie adalah.....SABAR!!!!....mwahahahaha

pd spe yg x knl aku..aku adalah org yg x sabar hahaha...SERIOUSLY...tp x la smpai meroyan x sabar..do u get me..meaning that...xde la smpai gile2 x sabar..haishhh x tau dlm nk tulis dlm perkataan cmne..hehe..korg phm kn...kn..kn.,..hahaha..

kalo nk dinilai la dgn perangai aku yg x tau sabo..mmg miracle la..student x wat tugasan yg aku bg..aku SABAR...student dtg lmbt....aku SABAR....student mengatal ngn aku...aku..SABAR JE LA...hahaha...

smpaikn pembimbing aku bg ulasan psl aku....die ckp aku x tegas..haha..kelakar seh...mmbr2 aku pon cm x sngka...pd hal aku nie jenis tegas+garang+muke ketat hahaha yeke??? ngeh2... ntah la...mayb nie slh satu perubahan hormon aka da makin tua kot hahaha...dlu2 kn drh mude..asyk nk bergdh je hehe...

tp walaubagaimanapun..aku bersyukur la...aku dpt blaja sesuatu yg indah iaitu SABAR...ada hikmahnye disebalik penghijrahan aku drpd seorang engineer kpd seorang pendidik...jd seorg pendidik nie bknla 1st choice aku...setelah melakukan beberapa solat istikarah n solat hajat...alhamdulillah...ini adalah pilihan yg terbaek yg telah ALLAH S.W.T tunjukkan pd aku....
menjadi yg lbh baek dan terbaek.... aaauuuummmmmm hahaha...

smpai disini sahaja la celoteh sy pd hari ini..semuga kita ketemu lg ya...... daaaaa~

Salam.....

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates