Tuesday, November 15, 2011

:: Alhamdulillah.. ::

SaLaM...

hye guys..long time no see huhu...Alhamdulillah masih bernyawa lagi, Alhamdulillah masih meneruskan kehidupan lagi...dan aku bersyukur kepada mu ya Allah...

kenapa tbe2 aku jd begini??? haaaaaaa...jeng..jeng..jeng...xde pape sbnrnye mwahaha..xde idea nk post pape snbrnye...tp tgn gatal nk menaip jgk...assignmnt yg berlambak xmo plak wat aiiieeeee...huhu...

xde la actually aku nk ckp psl rezeki....rezeki yg Allah bg..x semestinya dlm btk kemewahan means dr segi wang ringgit la...boleh jd rezeki dpt ank, rezeki dpt kesihatan yg baek, rezeki diberikan jodoh yg baek dan mcm2 lg...mungkin kite akn pikir...kalo ade duet maka automatically org tuh xde masalah....

slh sbnrnye...mungkin dr segi kesihatan x ok..dr segi kebahagiaan pon x dpt...no one perfect in this world...semua manusia ade kelebihan dan kelemahan...

maka....kite seharusnya sentiasa bersyukur di ats apa sahaja yg Allah beri kpd kite...tp kdg2 sifat manusia yg iri hati atau specifically JELES ats ape yg org laen ade tp xde kt die...hurm..cmne tuh nk buang sifat iri hati huhu...aku pon kdg2 x t'lps dr sifat tersebut...yup...aku hnya manusia yg lemah...uhu..

pape pon...setiap yg Allah kurniakan dkt kite mempunyai sebab dan hikmahnye...Allah lebih mengetahui apa yg terbaek utk hamba-hambanya..Waallahualam...

sekian sahaja tazkirah kite pd pagi ini..wassalam...

hehehe...daaaaaa~

salam.....

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates